Històric d'activitats

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Divendres, 24 de març, 20.30 h

Pocket Concert LAST LIVIN' SOULS

Guanyadors del concurs de bandes de la Societat de Blues de Barcelona
Veure imatge de Pocket Concert LAST LIVIN' SOULS (nova finestra)

Last livin' souls és una banda amb un estil molt definit: blues de texas. Les seves cançons van des de temes de Freddy King, Otis Rush,  Albert Collins, Ahe Allman Brothers, fins a algun tema propi dels que va preparant per al seu àlbum que presentarà a l'octubre, així com alguna excentricitat que es deixa veure al llarg del concert.

Divendres, 17 de març, 19 h
Veure imatge de Migmetratge  "A SHOT OF VIOLENCE" (nova finestra)

El policia infiltrat Nick Díaz, àlies "Tequila", ha d'investigar la màfia xinesa per destapar un possible cas de corrupció policial. Es trobarà a la cruïlla de complir amb el seu deure o mantenir la seva lleialtat cap a un company. Mentrestant, tracta de mantenir el seny...i salvar la seva pròpia vida.

Divendres, 10 de març, 17 h
Veure imatge de La Glorieta JAUME IBARS "Que Comenci la festa!" (nova finestra)

Que comenci la festa


És un espectacle fresc on els nens i nenes són els protagonistes de la festa i on s'hi barregen melodies tradicionals i populars amb danses i cançons de collita pròpia. Un espectacle ple de sorpreses on el públic riurà, ballarà, cantarà i mourà totes les parts del cos. Tot en un ambient distès i familiar. Aquest espectacle és ideal per a festes de final de curs d’escoles, grups d'esplai, associacions de veïns, festes majors, ajuntaments... Si ho voleu comprovar només cal que ho proveu i ja veureu!!!
 

Dissabte, 18 de febrer, 17.00 h
Veure imatge de Carnaval 2023 Collblanc- la Torrassa (nova finestra)

A les 17 hores concentració a  la Parc de la Marquesa
A les 17:30 inici de la rua de carnaval
A partir de les 18:30 ball al parc Marquesa amb orquestra i lliurament de premis.

Organitza: Comissió de Festes  Collblanc-la Torrassa
 

Diumenge, 19 de febrer, 18.00 h

MUSICORAL 

Concert Coral 
Veure imatge de MUSICORAL  (nova finestra)

El Musicoral és un cicle de concerts que organitza tots els anys la Federació Catalana d’Entitats Corals (FCEC), on participen corals del Baix Llobregat i L’Hospitalet. Aquest any l'organitzadora a la nostra ciutat és la Coral Cor Creixent de l'Ateneu Cultural Catalònia.

CORALS PARTICIPANTS

Coral Som Cor, de Sant Vicenç del Horts

va ser fundada el 1993.

El seu repertori sempre ha estat molt variat, des de fa un temps, ha centrat el treball en temes monogràfics.

Els Miserables, el musical Cats, Aquarel·la -amb poemes de Benedetti-, Alma Ausente -de Federico Garcia Lorca, etc.

Coral Pedres Blanques, de Sant Boi de Llobregat

Va ser fundada l’any 1995.

Ha fet intercanvis amb diferents corals del nostre país, de la península i d’Europa.

Té un variat repertori musical.

Coral de la Unió Filharmònica, del Prat de Llobregat

Es va fundar al gener del 2005.

La Coral de la Unió Filharmònica treballa un repertori ampli d'estils, amb llengües i temàtiques variades.

Coral Ars Nova, de Martorell

Té més de 40 anys de trajectòria.

Dins del seu extens repertori s’han interpretat obres clàssiques, misses i musicals.

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Centre Cultural Collblanc - La Torrassa | Carrer Mare de Déu dels Desemparats, 87 | 08904 L'Hospitalet | Tel. 93 403 62 53 | ccct@l-h.cat