Històric d'activitats

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Divendres, 14 de novembre

The Excitements

XX Cicle L'H Blues & Boogie
Veure imatge de The Excitements (nova finestra)

Una de les formacions més interessants del panorama soul estatal i europeu. El seu últim treball, Hard Times, considerat per la crítica com el millor àlbum editat fins a la data, renovant el seu so. 

Dissabte, 8 de novembre

Blue Chiefs i Silver Bluesser

XX Cicle L'H Blues & Boogie
Veure imatge de Blue Chiefs i Silver Bluesser (nova finestra)

Dues de les bandes referents del so afroamericà a  Barcelona.

Dissabte, 1 de novembre
Veure imatge de Mark Hummel Band / Wes Starr /Anson Funderburgh/ Bill Stuve (EUA) (nova finestra)

Mark Hummel Ha aparegut en més de trenta gravacions des de 1985, inclòs el seu llançament de Blind Pig Rècords
nominat al Grammy i guanyador del premi Blues Music Award en 2014, és una figura cèlebre en el món del blues.

Dissabte, 25 d'octubre

Uncle Sal

XX Cicle L'H Blues & Boogie
Veure imatge de Uncle Sal (nova finestra)

Uncle Sal és una de les bandes més respectades del panorama nacional de música americana, amb quinze anys d'història i quatre àlbums, el grup eivissenc s'ha guanyat una merescuda fama de banda de directes explosius, amb la seva mescla de rock blues, southern rock, americana i música d'arrels.

Divendres, 24 d'octubre

Rua Second Line

XX Cicle L'H Blues & Boogie
Veure imatge de Rua Second Line (nova finestra)

Cercavila a l’estil de les “second line” de New Orleans, protagonitzada pels alumnes de l’Escola Municipal de Música Centre d’Arts i altres centres educatius del Districte II .

Pàgina de resultats: 1 2 3 4
Centre Cultural Collblanc - La Torrassa | Carrer Mare de Déu dels Desemparats, 87 | 08904 L'Hospitalet | Tel. 93 403 62 53 | ccct@l-h.cat